fredag 23 november 2012

Kycklinggrannen ska ut ikväll!

Kycklinggrannen är i farten igen! Det är ju fredag kväll och nu klampar hon runt däruppe i sina röda klackskor. Fixar och donar och gör sig vacker. Smörjer in sin slappa, knottriga hud. Målar ögonbryn i pannan eftersom hon säkert inte har några egna. Letar febrilt efter en tampong i strl xxxx-large. Jag skulle tro att hon traskat runt i ca en halvtimme nu. Jag ska nog fan försöka kolla hur hon ser ut. Jag kan smyga på henne i trapphuset när hon går iväg. Det börjar bli en principsak att ta reda på hur kycklinggrannen ser ut. Jag undrar vart hon ska... Togaparty kanske.


Kycklinggrannen med vänner på togaparty.

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...