söndag 23 maj 2010

Max lägenhet

Nu har jag fått veta att det redan finns Max för vuxna. Fan också tänkte jag först. Men skit samma, jag kan göra en egen version. King Kong har ju gjorts i en himla massa olika versioner.

Så nu tar vi en till.

I denna bok börjar max bli riktigt stor och ska flytta hemifrån.

Max lägenhet

Kapitel 1.
Titta max! Max inte bo hemma. Max egen lägenhet! Max flytta. Max glad. Max mamma glad.

Kapitel 2.
Titta Max lägenhet! Max lägenhet liten. Kokvrå. Max glad. Max ha fest! Kommer vänner. Vänner dricker öl. Max dricker öl. Max spela hög musik. Max och vänner fulla.

Kapitel 3.
Max vänner stör granne. Granne arg Max. Max granne bankar Max dörr. Max arg granne. Max smäller granne.

Kapitel 4.
Kommer polisen. Polisen hämtar Max. Max fest slut. Max lägenhet stökig. Max ledsen. Kommer tårar.

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...