söndag 15 november 2009

Nu var denna helg slut

Så var denna helg över. Den bara flög förbi. Tiden går ju fort när man har mycket att göra. Men det har jag ju jämnt iofs. Nu är även Malen sjuk. Förkyld. Det är ingen ände på eländet.
Ska det vara så här nu tills barnen flyttar hemifrån?

Skyggot ser också lite mör ut idag stackarn, han har varit ständig måltavla för diverse kroppsvätskor idag. Det gick så långt att han började bli paranoid, trodde barnen hatade honom. Först bajsade Hulliganen ner honom, senare fick han kräk på sig och slutligen pissade Malen på honom. Jag har sett honom i många olika tröjor idag. Rena rama modeshowen.

Jag fasar lite över morgondagen då Skyggot jobbar igen och jag blir ensam med cirkusen. Det känns som att precis vad som helst kan hända i morgon.

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...