måndag 16 november 2009

Hulliganen försöker säga mig något



Jag försöker göra en psykisk analys på detta fenomen, men det är knepigt.

Jag vet inte riktigt varför Hulliganen har för vana att vingla runt i lägenheten med denna gröna nätkasse på överkroppen.

Kanske det betyder att Hulliganen suttit i fängelse i sitt tidigare liv och längtar tillbaka?
Kanske han tänker bli fiskare när han blir stor? Tränar på lägga nät...?
Lider han av torgskräck?

Eller är det ett kryptiskt meddelande som jag inte förstår kanske... Tex att han packar sig själv för att han vill bli bort adopterad. Eller vill han på detta vis aktivt protestera mot människohandeln i världen.

Jag har frågat vad han försöker säga, men han svarar inte.

Jag får fundera vidare.

1 kommentar:

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Så där gjorde mina barn när de var små, fast med tvättkorgen. Ska fundera på om jag kommer på vad det kan betyda!

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...